Kulttuurin ja vapaa-ajan toimiala
Yleiskatsaus
Kesäsetelibotti

Avainsanat
Kesäseteli Chatbot NeuvontaKesäsetelibotti on Helsingin kaupungin kulttuurin ja vapaa-ajan toimialan käyttöönottama chatbot, joka neuvoo ja opastaa kesäsetelin hakemiseen ja hyödyntämiseen liittyvissä kysymyksissä. Palvelu parantaa asiakkaiden yhteydenottomahdollisuuksia, myös asiakaspalveluaikojen ulkopuolelle. Chatbot vastaa kysymyksiin ympäri vuorokauden ja tarjoaa aukioloaikojen puitteissa mahdollisuuden siirtyä livechattiin jatkamaan keskustelua asiakasneuvojan kanssa.
Uusi sähköinen yhteydenottokanava mahdollistaa asiakkaiden itsepalvelun ja antaa ajantasaista tietoa kesäsetelin hausta ja käytöstä sekä opastaa nuoria ja työnantajia työhön ja työn hakemiseen liittyvissä kysymyksissä.
Palvelulla parannetaan asiakaspalvelun saavutettavuutta, asiointikokemusta ja lisätään itsepalvelun vuorovaikutteisuutta sekä nopeutetaan asiakaskohtaisesti relevantin tiedon löytämistä verrattuna tiedon etsimiseen verkkosivuilta.
Bottia koulutetaan asiakaspalvelussa kerätyn datan perusteella vastaamaan yleisimpiin kesäsetelin hakuun ja käyttöön liittyviin kysymyksiin.
Yhteystiedot
-
Osasto
- Nuorisopalvelut
-
Ulkoiset toimittajat
- IBM
-
Yhteydenottosähköposti
- Sonja.witting@hel.fi
-
Yhteydenottopuhelinnumero
- +358403347204
Järjestelmän tarkemmat tiedot
Täällä voit tutustua järjestelmän käyttämään tietoon, toimintalogiikkaan ja sen hallintaan sinua kiinnostavilta osin.
- TietolähteetNäytä lisää Näytä vähemmän
- ToimintalogiikkaNäytä lisää Näytä vähemmän
- YhdenvertaisuusNäytä lisää Näytä vähemmän
- ValvontaNäytä lisää Näytä vähemmän
- RiskienhallintaNäytä lisää Näytä vähemmän
Oliko tämä tieto hyödyllistä?